Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Others alkoi just! Suosittelen, tosi hyvä leffa!

Vierailija
27.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Yksi, joka ei juuri telkkaria katso

Vierailija
2/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipittäkää katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus nauhoittaa, mutta unohdin. Harmittaa :(

Vierailija
4/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä elokuva!

Suosittelin just tänään kaverille, saa nähdä mitä se sanoo siitä kun ei yleensä leffoja katso.



Mulle jäi siitä mieleen se kuolleiden kirja, jotenkin inha.

Vierailija
5/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua 36-vuotiasta pelotti katsoa sitä yksin!! Nukuin tosi huonosti yön, kun se leffa pyöri mielessä. Joku Hohto ei ole mitään tuohon verrattuna, ja hohdossakin on juuri tuota henkistä kauhua, mikä on pahinta!

Vierailija
6/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkoi.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli karmiava alku ainakin...:oD

Rakastan kauhuleffoja!!!



Pelottavin oli se " project" -juttu, jossa ne

videoi metsässä...:os Sen jälkeen nukuin

valot päällä, en meinaan pelästy pienistä!!

Ihan kuin itse olisin ollut siellä metsässä

eksyksissä ja ne kädet teltan päällä, lasten kädet, iiiikks!!!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi