The Others alkoi just! Suosittelen, tosi hyvä leffa!
Kommentit (7)
Oli tarkoitus nauhoittaa, mutta unohdin. Harmittaa :(
Mutta hyvä elokuva!
Suosittelin just tänään kaverille, saa nähdä mitä se sanoo siitä kun ei yleensä leffoja katso.
Mulle jäi siitä mieleen se kuolleiden kirja, jotenkin inha.
Siis mua 36-vuotiasta pelotti katsoa sitä yksin!! Nukuin tosi huonosti yön, kun se leffa pyöri mielessä. Joku Hohto ei ole mitään tuohon verrattuna, ja hohdossakin on juuri tuota henkistä kauhua, mikä on pahinta!
...oli karmiava alku ainakin...:oD
Rakastan kauhuleffoja!!!
Pelottavin oli se " project" -juttu, jossa ne
videoi metsässä...:os Sen jälkeen nukuin
valot päällä, en meinaan pelästy pienistä!!
Ihan kuin itse olisin ollut siellä metsässä
eksyksissä ja ne kädet teltan päällä, lasten kädet, iiiikks!!!
T: Yksi, joka ei juuri telkkaria katso