Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika rankkaa väittää, ettei Jumalaa ole... kuin sinetöisi oman kohtalonsa.

Vierailija
03.09.2006 |

Onko kenelläkään varaa tuollaiseen??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen mielestä yhtä selvää ettei ole. Mitä siitä sen enempää.

Vierailija
2/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Jumalan olemassaolo näkyy ja jos sitä Jumalaa etsii, sen kyllä löytää. Aina on kieltäjänkin onneksi mahdollisuus muuttaa mielensä. Ei se kohtalo ole sinetöity, ennen kuin vaellus on loppuun tallattu. Se asia pitäisi muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala mitään maapalloa luonut. Eikä taivastakaan ole. Kuoleman jälkeen tulee tyhjyys, ei mitään. Sä lakkaat hengittämästä ja sen jälkeen sä ruokit maan matosia.

Vierailija
4/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin jumalaan ja elää elämänsä keinotekoisten sääntöjen mukaan.

Vierailija
5/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule tavallista elämää elän ja viinaakin joskus otan!

Vierailija
6/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että normaalillakin järjellä varustetut ihmiset uskovat, että joku satuolento on jotenkin muka luonut tämän maailman. Eihän siinä ole mitään tolkkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te todellakin, että kuoleman jälkeen pääsette taivaaseen? MISSÄ se on? Tuolla on pelkästään avaruutta, planeettoja, tähtiä jne. äärettömyyteen. Ja jos teidän jumala on muka olemassa, niin eikös hänen pitäisi estää sodat ja kuolemat?

Vierailija
8/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala on kaikkivaltias, miksi hänen piti uhrata poikansa voidakseen antaa anteeksi ihmisille? millainen armollinen jumala tapattaa oman poikansa? oliko se kaikki pelkkää teeskentelyä, jeesushan on vain jumalan toinen persoona ja jumala on kuolematon? mitä vitun merkitystä kolminaisuudella? ihan yhtä uskottavaa kuin hindujen 938975248542 jumalaa eri tarkoituksiin. kaikkivaltiaan pitäisi pystyä antamaan anteeksi niin halutessaan ilman uhrauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi teitä...

Vierailija
10/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Luuletteko te todellakin, että kuoleman jälkeen pääsette taivaaseen? MISSÄ se on? Tuolla on pelkästään avaruutta, planeettoja, tähtiä jne. äärettömyyteen. Ja jos teidän jumala on muka olemassa, niin eikös hänen pitäisi estää sodat ja kuolemat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos jumala on kaikkivaltias, miksi hänen piti uhrata poikansa voidakseen antaa anteeksi ihmisille? millainen armollinen jumala tapattaa oman poikansa? oliko se kaikki pelkkää teeskentelyä, jeesushan on vain jumalan toinen persoona ja jumala on kuolematon? mitä vitun merkitystä kolminaisuudella? ihan yhtä uskottavaa kuin hindujen 938975248542 jumalaa eri tarkoituksiin. kaikkivaltiaan pitäisi pystyä antamaan anteeksi niin halutessaan ilman uhrauksia.

Sitäpaitsi Jumala ei uhrannut omaa poikaansa vaan Jeesus teki sen vapaaehtoisesti; näyttääkseen, että elämä ei lopu kuolemaan! )ja ilmestyikin sitten muutamalle ihmiselle kuoleman jälkeen)

Vierailija
12/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jeesuskin oli satuolento, ei sitä ole ollut koskaan olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs sitten jos sitä taivasta ei olekaan? Ihan yhtä hyvinhän asia voi olla niinkin päin!

Vierailija
14/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään että poika päätti asettua vapaaehtoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset pääsevät taivaaseen.

Mutta sitten sanotte, että taivas on auki ainoastaan uskoville? Entäs jos lapsen perhe ei usko näihin asioihin.

Vierailija
16/16 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kaikki lapset pääsevät taivaaseen.

Mutta sitten sanotte, että taivas on auki ainoastaan uskoville? Entäs jos lapsen perhe ei usko näihin asioihin.

Te ette päätäni käännä näillä joulupukkijutuilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä