Aika rankkaa väittää, ettei Jumalaa ole... kuin sinetöisi oman kohtalonsa.
Kommentit (16)
Kyllähän Jumalan olemassaolo näkyy ja jos sitä Jumalaa etsii, sen kyllä löytää. Aina on kieltäjänkin onneksi mahdollisuus muuttaa mielensä. Ei se kohtalo ole sinetöity, ennen kuin vaellus on loppuun tallattu. Se asia pitäisi muistaa.
Ei Jumala mitään maapalloa luonut. Eikä taivastakaan ole. Kuoleman jälkeen tulee tyhjyys, ei mitään. Sä lakkaat hengittämästä ja sen jälkeen sä ruokit maan matosia.
johonkin jumalaan ja elää elämänsä keinotekoisten sääntöjen mukaan.
Ihan kuule tavallista elämää elän ja viinaakin joskus otan!
Ihmeellistä, että normaalillakin järjellä varustetut ihmiset uskovat, että joku satuolento on jotenkin muka luonut tämän maailman. Eihän siinä ole mitään tolkkua!
Luuletteko te todellakin, että kuoleman jälkeen pääsette taivaaseen? MISSÄ se on? Tuolla on pelkästään avaruutta, planeettoja, tähtiä jne. äärettömyyteen. Ja jos teidän jumala on muka olemassa, niin eikös hänen pitäisi estää sodat ja kuolemat?
Jos jumala on kaikkivaltias, miksi hänen piti uhrata poikansa voidakseen antaa anteeksi ihmisille? millainen armollinen jumala tapattaa oman poikansa? oliko se kaikki pelkkää teeskentelyä, jeesushan on vain jumalan toinen persoona ja jumala on kuolematon? mitä vitun merkitystä kolminaisuudella? ihan yhtä uskottavaa kuin hindujen 938975248542 jumalaa eri tarkoituksiin. kaikkivaltiaan pitäisi pystyä antamaan anteeksi niin halutessaan ilman uhrauksia.
Vierailija:
Luuletteko te todellakin, että kuoleman jälkeen pääsette taivaaseen? MISSÄ se on? Tuolla on pelkästään avaruutta, planeettoja, tähtiä jne. äärettömyyteen. Ja jos teidän jumala on muka olemassa, niin eikös hänen pitäisi estää sodat ja kuolemat?
Vierailija:
Jos jumala on kaikkivaltias, miksi hänen piti uhrata poikansa voidakseen antaa anteeksi ihmisille? millainen armollinen jumala tapattaa oman poikansa? oliko se kaikki pelkkää teeskentelyä, jeesushan on vain jumalan toinen persoona ja jumala on kuolematon? mitä vitun merkitystä kolminaisuudella? ihan yhtä uskottavaa kuin hindujen 938975248542 jumalaa eri tarkoituksiin. kaikkivaltiaan pitäisi pystyä antamaan anteeksi niin halutessaan ilman uhrauksia.
Sitäpaitsi Jumala ei uhrannut omaa poikaansa vaan Jeesus teki sen vapaaehtoisesti; näyttääkseen, että elämä ei lopu kuolemaan! )ja ilmestyikin sitten muutamalle ihmiselle kuoleman jälkeen)
Ja Jeesuskin oli satuolento, ei sitä ole ollut koskaan olemassakaan.
Mutta entäs sitten jos sitä taivasta ei olekaan? Ihan yhtä hyvinhän asia voi olla niinkin päin!
EI mitään että poika päätti asettua vapaaehtoiseksi.
Kaikki lapset pääsevät taivaaseen.
Mutta sitten sanotte, että taivas on auki ainoastaan uskoville? Entäs jos lapsen perhe ei usko näihin asioihin.
Vierailija:
Kaikki lapset pääsevät taivaaseen.
Mutta sitten sanotte, että taivas on auki ainoastaan uskoville? Entäs jos lapsen perhe ei usko näihin asioihin.
Te ette päätäni käännä näillä joulupukkijutuilla!
toisen mielestä yhtä selvää ettei ole. Mitä siitä sen enempää.