Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi helpompaa:Tosi vaikea avioliitto vai yksinhuoltajanaP Lapset 1 ja 3v

Vierailija
27.08.2006 |

mieskin niin lapsi kuin olla voi 36v.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea tuhlaamaan elämääsi katsomalla huonoa miestä.



Ota vastuu omasta (ja lastesi) elämästä ja tee jotain asian muuttamiseksi. Ei ne lapset voi hyvin huonossa avioliitossa.

Vierailija
2/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtarina olla hyvä avioliitto? Näytä miehellesi tämä ketju, ja sano että ole t tosissasi. jos haluatte tehdä kaikkenne ettei ero tulisi, menkää perheterapiaan ja yrittäkää!! voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jaksaa, kun ei olisi tuota kiviriippaa tuossa. Murhetta joka päivä miehen käytöksen takia.



Avioero on vaan niin helvetin vaikea päätös!

Vierailija
4/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huonossa parisuhteessa joudut kuitenkin kaiken hoitamaan itse, on työmäärä sama yh:nakin. Henkisesti on helpompaa, kun tiedät tekeväsi kaiken, et oleta saavasi apuja siltä toiselta. Lasten ei tarvitse kärsiä väsyneestä äidistä tai riitelevistä vanhemmista.



Muistakaa kuitenkin pitää huoli lasten ja vanhempien välisistä suhteista eron jälkeenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä huonoa liittoa että eron ja sitten yksin lapsen kanssa (oli erotessa 6kk) ja hyvin selvittiin. Taloudellisesti olin tiukoilla, toimeentulotuella, mutta sittenkin parempi niin kuin hankalan äijän kanssa. Lapsen kasvettua töihin ja talouskin koheni. Ihminen pystyy mihin haluaa. ei ero ole elämän loppu.

Vierailija
8/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vertailukohdetta kaipaisin...



ap

Vierailija
10/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijästään, koska mies käytti liikaa alkoholia, minun mielestäni, ei omastaan, kulutti omat rahansa ja ylläpidin häntä, ei osallistunut kodin vastuisiin mitenkään ja lapsen synnyttyä en enää jaksanut paapoa häntä. Liittoa kesti kaikkinensa noin 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös miehellä samantapaisia ongelmia, vastuuttomuutta, epärehellisyyttä jne jne jne



ap



Voimia sinulle! Mietin vaan, mikä noita miehiä oikein vaivaa nykyään... ? Ei kai se perhe-elämä heille enää kelpaa...

Vierailija
12/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on vaikea luonne, hän voi järjestää sinulle ja etenkin lapsille vuosikausiksi harmia eron jälkeen esimerkiksi viemällä lasten huoltajuuden, tapaamiset ja/tai elatusavun oikeuden ratkaistavaksi. Senhän voi tehdä niin monta kertaa peräkkäin kuin haluaa, koska lasten asiat otetaan aina oikeuskäsittelyyn. Siinä palaa sinulta rahat ja hermot ja lapsilta menee mielenterveys, jos joutuvat kiistakapuloiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ollut hyvä äiti lapsille ja mies tietää tämän myös.



Siksi kai sinnittelenkin tässä huonossa liitossa, vain ja ainoastaan lasten takia.

Vierailija
14/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti on " normaali" . Suosittelen käymään salaa oikeusaputoimistossa selvittämässä, ovatko pelkosi edes todellisia. Avioero on useammin parempi kuin huono liitto. Lapset kärsivät huonoissa liitoissa ja heille voi tulla sitoutumisvaikeuksia aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhdas pulmunen, menneisyys täynnä masennuskausia ja muita sen mukanaan tuomia ongelmia... Nyt tosin olen elämässäni kunnostautunut, vakituinen työpaikka, olen aikuistunut ja hoitanut lapset ja asiani hyvin.



ap

Vierailija
16/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät myös mieheni ongelmat ja vaikean luonteen...



Voi voi miksi tää elämä on niin vaikeaa... ??

Vierailija
17/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut tällaista tapausta vierestä erittäin läheltä. Sellaista ei kestä ilman todella vahvoja tukijoukkoja. Avioero tarjoaa miljoonia keinoja kiusata toista täysin laillisesti ihan riippumatta siitä, kenen luona lapset asuvat.



Suomessa on muuten vallitseva huoltajuusmuoto yhteishuolto. Edes äiti ei saa yksinhuoltoa, ellei pysty osoittamaan, että yhteishuollosta on haittaa lapsille. Huom. siis lapsille, ei äidille.

Vierailija
18/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin sitä ettei ole päihderiippuvainen tai lastensuojelun asiakas ennestään, jne. Masennus ei ole este äidin huoltajuudelle, ainakaan jos se on hoidettu jo. Sitä ei tarvitse edes tuoda esiin.

Vierailija
19/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä välillä selvittää ajatuksiaan ihan näin nimettömänä



Kiitos



ap

Vierailija
20/20 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedän tapauksen, jossa masennustaipumus katsottiin vanhemmuuden kannalta vakavammaksi haitaksi kuin väkivaltaisuus, koska lapset eivät olleet koskaan olleet väkivallan kohteena. Mielestäni tämä on väärin, mutta näin se nyt vain on. Masennus on uusiutuva tauti eikä masentunut yleensä itse huomaa, milloin on taas hoidon tarpeessa. Lapsille on riski asua yhden vanhemman perheessä, jossa on tällainen ongelma. Masennus vie suuren osan kyvystä huolehtia lapsista - eihän vakavasti masentunut pysty huolehtimaan edes itsestään.