Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos eteisestä pitää tehdä mahdollisimman montaa miellyttävä, mutta
28.07.2013 |
se ei saa olla täysin valkoinen, musta-valkoinen, beige tai harmaa, niin minkä värin voi valita?
Eteiseen tulee valkoista ja mustaa, mutta myös jotain väriä. En osaa päättää, että mitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tummansininen on neutraali ja helppo. Ei kylläkään mikään varsinainen karnevaaliväri.
Kirkas punainen toivottaa tervetulleeksi ja piristää, mutta voi alkaa kyllästyttää. Ja sävyn ja materiaalien kanssa pitää olla tarkkana, ettei tule tunkkaista bordelliefektiä eikä söpöstelevää polkavaikutelmaa. Paitsi jos haluaa.