Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ihastunut, voinko lähettää facebookissa viestin naamatutulle?
10.07.2013 |
En tunne tätä ihmistä entuudestaan, pari yhteistä tuttua meillä näköjään on.
Kommentit (3)
Onko se ihan täysin hyväksyttyä nykyään? Ettei heti pidetä jonain outona stalkkerina? ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos viestin lähettää nainen, enpä usko, että mies pitää weirdona :D
Alue: Aihe vapaa
Totta munassa.
Helppo tapa lähestyä mielenkiintoista tyyppiä.
Aatteles et ennenvanhaan piti mennä naamatusten sanomaan.
Helpolla pääsee nykyään.