Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla lääkäri sekä ufotutkija?

Vierailija
20.08.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Uskottavampaa se on kuin olla lääkäri ja uskoa että kiusaaminen aiheuttaa homoutta tai uskoa eheytyshoitoihin kaikesta päinvastaisesta asiallisesta tutkimustiedosta huolimatta.

Vierailija
2/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se vie uskottavuutta ufotutkijana jos on vain tavallinen lääkäri, eik esim vätöskirjan tehnyt tohtori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän haluaa tunnistaa tunnistamattoman lentävän esineen

Vierailija
4/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lääkäri voi seota myöhemmällä iällä.

Vierailija
5/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin fysiikanproffa voi olla uskovainen.

Vierailija
6/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vie uskottavuutta ufotutkijalta, jos on lääketieteen lisensiaatti tai tohtori eikä esim. homeopaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Suorittaa tentit ja muut viralliset kuviot ja valmistuu lääkäriksi. Menee töihin ja pitää matalaa profiilia uskomuksistaan.

Onhan lääkäreissä niitäkin, jotka menettää lääkärinoikeutensa, kun hurahtavat epätieteellisiin hoitouskomuksiin. C-vitamiinin yliannostelu parantaa muka aidsin, syövän ja masennuksen.

Ai niin, ja eräs sisäministeri on myös lääkäri ja lukee joka aamu raamattua ohjeeksi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän