Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipäjuustoa juhlapöytään?

Vierailija
11.05.2013 |

En oikein keksi karppaajille muuta - salaattia tulee kanssa. Nämä käyvät myös gluteenittomille (gluteenitonta tulee myös sekä suolaista että makeaa muutakin). Mutta onko liian arkista laittaa vain palasiksi, vain pitäisikö näitä jotenkin päällystää tai jotain? Vinkkejä tai kokemuksia? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päällystäisi, eikä ole liian arkista. Sopii hyvin juhlapöytään! :)

Vaikka ei kai kukaan enää karppaa niin tiukasti, ettei voisi juhlissa syödä normaalisti?

Vierailija
2/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä muuta kuin leikata (reilun kokoisia) paloja ja pistää tarjolle. Leipäjuusto on erinomainen tarjottava. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä tökkiä cocktailtikkuihin ja laittaa seuraksi kurkkua, tomaattia, viinirypäleitä tai mitä nyt mieleen tulee.

Vierailija
4/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vaivaudu ainakaan mun takiani. En tiedä mitään muuta niin kamalaa kuin leipäjuuston, paitsi tietty graavin lohen.

Vierailija
5/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viereen lakkahilloa tarjolle, ei-karppaajat voivat ottaa sitä myös, toimii loistavasti leipäjuuston kanssa ja vähän "juhlistaa" sitä!

Vierailija
6/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:46"]

Älä turhaan vaivaudu ainakaan mun takiani. En tiedä mitään muuta niin kamalaa kuin leipäjuuston, paitsi tietty graavin lohen.

[/quote]

Minun isäni rakastaa sitä, mutta ei ole karppaaja tai mitään erikoisruokavaliota, tykkää muuten vaan. Meillä oma perhe on graavin lohen ystävä, mutta nyt laitamme kylmäsavustettua. Jos karppaat, sitten sulle ei olisi meillä muuta kuin salaattia, kai se käy? Ihan perus: jääsalaatti tai vastaavaa, kurkku, tomaatti, paprika.

t.ap. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:48"]

Laita viereen lakkahilloa tarjolle, ei-karppaajat voivat ottaa sitä myös, toimii loistavasti leipäjuuston kanssa ja vähän "juhlistaa" sitä!

[/quote]

Tämä on hyvä idea. Meille tulee lakkakakkuakin, joten tämä ehkä toimii rinnalla. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi