Leipäjuustoa juhlapöytään?
En oikein keksi karppaajille muuta - salaattia tulee kanssa. Nämä käyvät myös gluteenittomille (gluteenitonta tulee myös sekä suolaista että makeaa muutakin). Mutta onko liian arkista laittaa vain palasiksi, vain pitäisikö näitä jotenkin päällystää tai jotain? Vinkkejä tai kokemuksia?
Kommentit (7)
Ei tarvitse tehdä muuta kuin leikata (reilun kokoisia) paloja ja pistää tarjolle. Leipäjuusto on erinomainen tarjottava. :)
Voihan niitä tökkiä cocktailtikkuihin ja laittaa seuraksi kurkkua, tomaattia, viinirypäleitä tai mitä nyt mieleen tulee.
Älä turhaan vaivaudu ainakaan mun takiani. En tiedä mitään muuta niin kamalaa kuin leipäjuuston, paitsi tietty graavin lohen.
Laita viereen lakkahilloa tarjolle, ei-karppaajat voivat ottaa sitä myös, toimii loistavasti leipäjuuston kanssa ja vähän "juhlistaa" sitä!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:46"]
Älä turhaan vaivaudu ainakaan mun takiani. En tiedä mitään muuta niin kamalaa kuin leipäjuuston, paitsi tietty graavin lohen.
[/quote]
Minun isäni rakastaa sitä, mutta ei ole karppaaja tai mitään erikoisruokavaliota, tykkää muuten vaan. Meillä oma perhe on graavin lohen ystävä, mutta nyt laitamme kylmäsavustettua. Jos karppaat, sitten sulle ei olisi meillä muuta kuin salaattia, kai se käy? Ihan perus: jääsalaatti tai vastaavaa, kurkku, tomaatti, paprika.
t.ap.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:48"]
Laita viereen lakkahilloa tarjolle, ei-karppaajat voivat ottaa sitä myös, toimii loistavasti leipäjuuston kanssa ja vähän "juhlistaa" sitä!
[/quote]
Tämä on hyvä idea. Meille tulee lakkakakkuakin, joten tämä ehkä toimii rinnalla.
En päällystäisi, eikä ole liian arkista. Sopii hyvin juhlapöytään! :)
Vaikka ei kai kukaan enää karppaa niin tiukasti, ettei voisi juhlissa syödä normaalisti?