Lue keskustelun säännöt.
Jos pitäisit kavereillesi synttäribileet,
Kommentit (4)
meillä ei tosin harrasteta mitään ryyppybileitä, koska omat lapset olisi tietenkin kotona, mihinkäs ne nyt voisi mennä. Ja ei kenelläkään kaverilla ole varaa lastenhoitajaan, joten aikuisten bileissä on aina lapsetkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kutsuin kaverit ryyppäämään,
vanhempani hoitivat lapsiamme.
eli ei missään tapauksessa lapsia tai vanhuksia meidän kaveriporukan ryyppäjäisiin... =)
silloin traditiot muodostuvat olosuhteiden pakosta toisenlaisiksi.
Tuskin kukaan kutsuu. Synttärikahveille kyllä mutta ei samaan aikaan.