Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihersuunitteluun apuja! Mitä laittaisin kasvamaa

Vierailija
12.01.2013 |

talonedustan penkereelle kivivallin ja terassin väliin jäävälle noin metrin levyiselle kaistaleelle?

Kyseessä on takapiha etelään päin eli aurinko paistelee koko päivän paikkaan.Talomme on pitkänmallinen, joten sitä kaistaletta sitten riittää varmaan 12 metriä. En ole mikään viherpeukalo itse, joten jotain helppohoitoista pitäisi olla...Siinä on nyt jotain happomarjapensaita ja jasmikkeita, mutta välistä tuppaa järkyttäviä rikkaruohoja, jotka aina vaan uudelleen ja uudelleen, vaikka niitä kuinka nyppisi!

MITÄ mä sille oikein teen??!?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla