Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kohta 15vuotiaan seurustelee
21.01.2013 |
Hei, eli tyttöni on rupeillut tapailemaan erästä 18vuotiasta poikaa, onko ikäero liian suuri? Itse pidän pojasta, on todella ystävällinen ja huomaavainen. Poika kuitenkin polttaa, enkä haluaisi oman tyttöni sitä tapaa aloittavan. Poika on käynyt meillä nyt muutaman kerran, eräänäkin päivänä kun tulin töistä kotiin, katsoivat he tvtä tyttöni pojan sylissä ja voi että se sai minut iloiseksi!:) Onko ikäero muista mammoista liian suuri?
Sari
Kommentit (2)
No et kyllä varmastikkaan! Tytöthän on poikia kehityksessä edellä.:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta empä ois voinu 18-vuotiaana nuorena naisena kuvitella deittailevani 15-vuotiasta ylä-asteelaista pikku-jonnea...