Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelet eteisessä/tuulikaapissa. Sukkiesi pohjat kastuvat. Mikä on ensimmäinen tunteesi/ajatuksesi?

Vierailija
11.01.2013 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ihan myöntää, mutta ekana tulee mieleeni: "voi vittu" :D

Vierailija
2/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ihan myöntää, mutta ekana tulee mieleeni: "voi vittu" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon astua märkään, varsinkin sukilla. Varmaan minäkin sanoisin "voi vittu". Sitten menis sukat vaihtoon. Miehelle turha enää nalkuttaa asiasta, vauvaa ei voi vielä syyttää. Tai voihan se olla omakin vika ;)

Vierailija
4/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syvä huokaus perään, sitten kuivat sukat sadatta kertaa jalkaan saman päivän aikana :)

Vierailija
5/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas! No, otan sukat pois.

Vierailija
6/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kengät laitetaan aina eteisen matolle sulamaan/kuivumaan, muuta paikkaa ei ole. Näin siis normioloissa, (vähäinen) lumi sulaa siihen. Jos on oikein märät, viedään suihkukoppiin.

Pitäisi osata jo välttää siitä menemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira jonka tassuissa ja turkissa tulee lunta sisälle kolme kertaa päivässä. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Olen tottunut siihen että joskus sukat kastuvat. Jos se enemmän harmittaa jostain syystä, pistän sisäkengät jalkaan.

Vierailija
8/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein ottaa päähän kun joku on käynyt suihkussa ja ei ole kuivannut lattiaa ja olen menossa vessaan ja lattia märkä.







Varmaan sama tunne kuin aloittaja tarkoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on villasukat niin vien patterille jos tavalliset niin heitän pyykkikoriin.

Vierailija
10/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi heillä ei ole kuten meillä. Meillä on matot, joilla sulanut lumi ja kura eivät kastele sukkia. Tuulikaapissa kuramatto: http://www.verhomatto.fi/laatumatto/kuramatot/astro-turf/id/410-014-HP-… tosin musta.

Ja eteisessä sisalmatto: http://1.bp.blogspot.com/-1IEriMNE9rU/TjqTVVOSqRI/AAAAAAAADCM/cR05JrV6R…

Kumpikin näistä matoista suojaa lattiaa, keräävät lian ja roskan kengistä eivätkä kastuttuaan kastele sukkia.

Ärsyttäää oikeastaan ne taloudet missä aina eteisessä liikuttaessa ksukat kastuu ja kaikki roska kulkeutuu ympäri kämppää, kun halutaan vaan näyttää "hieno" laminaatti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän tukevapohjaisia sisätossuja, aina.