Lue keskustelun säännöt.
yliopistoon nelikymppisenä
08.01.2013 |
Tunnetko ketään joka olisi aloittanut yliopisto-opiskelut reilusti yli kolmekymppisenä?
Kommentit (3)
Olen 37, ensimmäisen tutkinnon tein suoraan lukion jälkeen. Hyvin menee, parempia numeroita vedön tenteistä kuin nuoremmat, työkokemuksesta on hyötyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin juuri täyttänyt 41 v kun aloitin, valmistuin 44-vuotiaana ;)
Kun itse aloitin (olin 20-vuotias), kanssani samassa pääaineessa kanssani aloitti mm. noin 35-vuotias perheenisä, samaa ikäluokkaa oleva äiti ja viisikymppinen nainen, joka oli tullut toteuttamaan jotain nuoruudenhaaveitaan :) Kaikki fuksit eivät todellakaan ole juuri lukiosta päässeitä tai noin parikymppisiä.