Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko häälahjaksi antaa
23.11.2012 |
ison pullon skumppaa?
Meidän äitiryhmästä yksi menee naimisiin. Pitää pienehköt häät eikä meidän ryhmästä kukaan ole menossa (meitä on 10 hlön porukksa). Haluttaisiin kuitenkin jotenkin muistaa ja onnitella. Onko "moukkamaista" lahjoa isolla skumppapullolla ja kauniilla kortilla?
Muita ehdotuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hvyä lahja minusta. Ja ihan riittävä kimpallakin ostettuna, kun ette ole edes juhliin menossa.