Lue keskustelun säännöt.
Mikä on surullisinta, mitä koskaan olet nähnyt?
Kommentit (4)
Ihmisten tyhmyys, pahuus ja ilkeys on kauhistuttavaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oma lapsi koneissa ja piuhoissa sairaalassa ja oman miehen kuoleman näkeminen..
itkevästä, kärpästen kiusaamasta afrikkalaislapsesta, joka yrittää imeä nälkiintyneen äidin tyhjää rintaa. Tuntui aivan kauhelta, kun itsellä oli lapsi rinnalla.
itkemään, mitä tapahtuu todella harvoin.