Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt jossain kaupassa

Vierailija
03.07.2012 |

toppimallisia värikkäitä "rintsikoita" n koossa 70-75a/160cm? 11-vuotiaalle kaipailisin, kun sanoo, että jotkut paidat tuntuu. Nyt pitää pitkää toppia paitojen alla, mutta olis ehkä mukavampaa yhdellä paidalla. Ns. pikkutyttöjen rintsikoita en halua ostaa. Muutamat niitä on, mutta ei oikein aja asiaansa. Urheilurintsikat olis varmaan parhaat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan