Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin lapsi on liian vilkas?
19.08.2012 |
Minkälaista on 3-vuotiaan käytös? Meillä riehutaan, juostaan, tanssitaan, kiljutaan, ihan kaikkea päivittäin ja lähes koko ajan mutta lempiohjelman katselu esimerkiksi onnistuu erittäin hyvin keskittyen. Onko harvinaisempaa jos lapsi on tasainen ja rauhallinen vai vilkas elohiiri? Jaksaako kolmevuotiaat yleensä olla rauhallisia päivän normaaleissa toimissa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa