Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yhdistelmäpillerin varmuus on luokkaa
02.07.2012 |
1 tuhannesta käyttäjästä tulee vuoden aikana raskaaksi. Ja tällä palstalla on vähän väliä joku kitisemässä kun ehkäisy pettää. Kaikki Suomen naisetko täällä kirjoittelevat.
Kommentit (4)
Pakkauselosteessa kerrotaan kyllä miten toimia jos on vatsatauti tms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläkin petti ehkäisyvaahto.
Ja oltiin tilanteessa, jossa lääketieteellisten faktojen mukaan mun olisi pitänyt raskaaksi korkeintaan hoitojen avulla.
Kyllä kai jokainen tietää ettei ehkäisyvaahto ole luotettava ehkäisy yksin käytettynä?
Alue: Aihe vapaa
Eli ei minkäänlaista unohdusta, ei mitään vatsatauteja tmv. jotka olisivat heikentäneet tehoa.
Siihen päälle tulee sitten vielä kaikki ne joille kävi joku kämmi ja tulivat raskaaksi.