Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdistelmäpillerin varmuus on luokkaa

Vierailija
02.07.2012 |

1 tuhannesta käyttäjästä tulee vuoden aikana raskaaksi. Ja tällä palstalla on vähän väliä joku kitisemässä kun ehkäisy pettää. Kaikki Suomen naisetko täällä kirjoittelevat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei minkäänlaista unohdusta, ei mitään vatsatauteja tmv. jotka olisivat heikentäneet tehoa.



Siihen päälle tulee sitten vielä kaikki ne joille kävi joku kämmi ja tulivat raskaaksi.

Vierailija
2/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauselosteessa kerrotaan kyllä miten toimia jos on vatsatauti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin petti ehkäisyvaahto.



Ja oltiin tilanteessa, jossa lääketieteellisten faktojen mukaan mun olisi pitänyt raskaaksi korkeintaan hoitojen avulla.

Vierailija
4/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai jokainen tietää ettei ehkäisyvaahto ole luotettava ehkäisy yksin käytettynä?