Mä en halua mennä töihin, ehkä enää ikinä
Olen tehnyt töitä pienestä asti. Työelämää yhteensä on n.20 vuotta. Nyt en enää jaksa.
Ei huvita,ei kiinnosta. Jäin 8 vuotta sitten lapsen kanssa kotiin enkä aio palata enää töihin. Nautin elämästäni enemmän kotona. En halua opiskella. Haluan vain olla.
Miksi en saisi? Miksi se on hävettävää?
Olen yhteiskunnan elätti. Ja joo joo, te KAIKKi maksatte mun asumisen kotona. Ihan niinkuin minäkin maksoin veroja 20 vuotta ja maksan tuista edelleen.
En ole laiska vaan aktiivinen ja keksin itselleni paljon tekemistä päivisin. En vain halua mennä töihin, olen siihen niin väsynyt.
Rahat riittää koska mies on töissä, emme ole köyhiä. Olen vaan näin onnellisempi.
Kommentit (3)
Eipähän tarvitse sietää selkäänpuukottamisia ym.
Ymmärrän hyvin. Varsinkin jos olet ollut rankassa uraputkessa ja oravanpyörässä vuosia ennen kotiin jäämistä. Jos miehesi käy töissä ja pärjäätte niin miksi et pysyisi sitten kotona jos olet niin onnellinen. :)
meillä olisi kotona niin paljon tekemistä. Mutta raha ratkaisee.