Lue keskustelun säännöt.
Epäreilua, että kun ei ole töissä, ei voi saada sairaslomaa uupumuksen takia.
27.08.2012 |
Mun on vaan pakko jaksaa hoitaa lapset joka päivä, jos olisin töissä näin väsynyt, hakisin heti sairaslomaa. Mitä sitten tapahtuu kun mulla loppuu viimeisetkin voimat, kuka hoitaa lapset, jos mies jää kotiin, ei riitä rahat elämiseen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla