Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tupla 50v synttärilahjaksi? pariskunta siis pitää yhteiset 50v kemut...

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mikä hintaluokka

- kuinka läheisiä olette

- minkä tyylisiä lahjhan saajat ovat (hienoja, rentoja, taviksia...)

Vierailija
2/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukua vaikka mies onkin ollut "isähahmoni" lapsesta asti. Ei erityisemmin läheiset välit, naisenkin nähnyt vain 3x.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ainot ja Reinot

- jos on pihaa, niin puun taimi

- sarjalippu leffaan

- Teatteriliput

- sarjalippu uimahalliin

- lahjakortii kahvilaan tai ravintolaan

- Pääsyliput museoon, kun ovat jo kohta itsekin museokamaa



Tuon ikäisillä on jo kaikkea, joten suosisin aineettomia lahjoja

Vierailija
4/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai asuvatko kaukana Helsingistä?



Teatteri- tai konserttiliput?

Vierailija
5/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Jos ei tarvitsisi rahaa miettiä niin tuolta elämyslahjoistakin löytyisi useampikin kiva idea:)

Muuten esim Ainot ja Reinot on veikeä idea, pitäis vaan onkia kenkien koot selville enkä tiedä siihen muuta keinoa kuin kysyä mutta sehän pilais yllärin...



ap

Vierailija
6/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä pitäisin (huonona) vitsinä jos ainot tai reinot saisin tänä vuonna kun täytän 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainot näyttää niin mummomaisilta.

Ja tiedän, että he pitäisivät niistä, ovat sellaisia kotona viihtyviä ja villasukat jalassa tassuttelevia vaikkakin myös matkustelevat yms.

Isäpuolelle ruskeat Reinot ja avokillensa pinkit tai oranssit:D

Äh, en tiedä, kiire alkaa tulla.

ap

itse kyllä pitäisin (huonona) vitsinä jos ainot tai reinot saisin tänä vuonna kun täytän 50.

Vierailija
8/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Kuninkaan puhe voisi olla kiinnostava, ainakin se leffa oli hyvä ja koskettava.

Hgin kaupungin teatterissa pyörisi mm syyskuussa..

Voikohan ns avointa lippua ostaa, tai siis 2 lippua kun en tiedä mikä näytöspvä heille sopisi..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ole se, joka ostaa hupilahjoja, niin saat sitten joskus itsekin kaikenlaista turhaa ja noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi