Mitä tupla 50v synttärilahjaksi? pariskunta siis pitää yhteiset 50v kemut...
Kommentit (9)
Ei sukua vaikka mies onkin ollut "isähahmoni" lapsesta asti. Ei erityisemmin läheiset välit, naisenkin nähnyt vain 3x.
ap
- Ainot ja Reinot
- jos on pihaa, niin puun taimi
- sarjalippu leffaan
- Teatteriliput
- sarjalippu uimahalliin
- lahjakortii kahvilaan tai ravintolaan
- Pääsyliput museoon, kun ovat jo kohta itsekin museokamaa
Tuon ikäisillä on jo kaikkea, joten suosisin aineettomia lahjoja
Vai asuvatko kaukana Helsingistä?
Teatteri- tai konserttiliput?
..Jos ei tarvitsisi rahaa miettiä niin tuolta elämyslahjoistakin löytyisi useampikin kiva idea:)
Muuten esim Ainot ja Reinot on veikeä idea, pitäis vaan onkia kenkien koot selville enkä tiedä siihen muuta keinoa kuin kysyä mutta sehän pilais yllärin...
ap
itse kyllä pitäisin (huonona) vitsinä jos ainot tai reinot saisin tänä vuonna kun täytän 50.
Ainot näyttää niin mummomaisilta.
Ja tiedän, että he pitäisivät niistä, ovat sellaisia kotona viihtyviä ja villasukat jalassa tassuttelevia vaikkakin myös matkustelevat yms.
Isäpuolelle ruskeat Reinot ja avokillensa pinkit tai oranssit:D
Äh, en tiedä, kiire alkaa tulla.
ap
itse kyllä pitäisin (huonona) vitsinä jos ainot tai reinot saisin tänä vuonna kun täytän 50.
Esim Kuninkaan puhe voisi olla kiinnostava, ainakin se leffa oli hyvä ja koskettava.
Hgin kaupungin teatterissa pyörisi mm syyskuussa..
Voikohan ns avointa lippua ostaa, tai siis 2 lippua kun en tiedä mikä näytöspvä heille sopisi..
ap
Eli jos ole se, joka ostaa hupilahjoja, niin saat sitten joskus itsekin kaikenlaista turhaa ja noloa.
- mikä hintaluokka
- kuinka läheisiä olette
- minkä tyylisiä lahjhan saajat ovat (hienoja, rentoja, taviksia...)