Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä näkee miten suomalaiset matkustaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Thaimaahan on matkustettu enemmän kuin vaikkapa Norjaan tai Englantiin.

Vierailija
2/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4x Kreikka

1x Kanariansaaret

1x Bulgaria



Sama tahti menee tänä vuonna aika pitkälti.

Tosin van 3 Kreikkaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsi siis pois ja tilalle viron opintoja! :)

Vierailija
4/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienituloisen on matkattava mihin pääsee. Eli Viro, Turkki, Bulgaria, Kreikka... sitä rataa.

Vierailija
5/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsi siis pois ja tilalle viron opintoja! :)

Ainakin siis etelä-suomesta, jostain Haaparannasta ja Torniosta tai Vaasasta eri asia.

Vierailija
6/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Viroon pääsee nopeammin ja helpommin kuin Ruotsiin.

Venäjällekin pääsee varsin nopeasti (Pietariin samassa ajassa kuin Viroon, jos laskee Viron matkaan satamassa jonottelun).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.

Vierailija
8/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.

erään ystäväni mies yhdessä isossa suomalaisessa yrityksessä tekee noin 20 matkaa vuoden aikana Kiinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim viikko Lapissa maksaa enemmän kuin viikko välimerellä

Vierailija
10/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.


vai niiden perheet menee sinne lomilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.


vai niiden perheet menee sinne lomilla?

erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)

Vierailija
12/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuollaiseen tutkimukseen pystyvät

No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.

vai niiden perheet menee sinne lomilla?

erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)


kyselyllä vai laskutte esim vain matkatoimistojenlomapakettimatkat? Silloin kyllä pystyy erottelemaan työn ja loman. Keskieurooppa olis kyllä paremmin edustettu jos bisnesmatkat olis mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuollaiseen tutkimukseen pystyvät

No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.

vai niiden perheet menee sinne lomilla?

erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)


kyselyllä vai laskutte esim vain matkatoimistojenlomapakettimatkat? Silloin kyllä pystyy erottelemaan työn ja loman. Keskieurooppa olis kyllä paremmin edustettu jos bisnesmatkat olis mukana.

Kuulostaa ihan järkevältä noin kuin sanot.

Vierailija
14/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mukana on vain pakettimatkat. Ja toisekseen kuka tekisi pakettimatkan Irlantiin?



No anyways, outoa ettei esim. Iso-Britannia ole lainkaan mukana. Omassa tuttavapiirissä joka toinen käy siellä vähintään kerran vuodessa Rynkky Airilla.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa, miten tuo on laskettu. Lapissa ainakin rajan lähellä käydään tämän tästä Ruotsin tai Norjan puolella esim. ostoksilla, ja pääkaupunkiseudulla hypitään alvariinsa Tallinnassa. Ei siinä ole kyse välttämästä mistään "kunnon" lomailusta vaan piipahtamisesta rajan toisella puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi