Lue keskustelun säännöt.
Eikö täällä ole keskusteltu eilisestä SATUHÄÄT-ohjelmasta ollenkaan?
Kommentit (2)
Miksi oli tilattu tulppaaneja? Todella outoa!
häävieraana oli taitava floristi. Ei siitä muuten olisi mitään tullut. Vai oliko ne laskenetkin jo alunperin sen varaan että tämä nainen tulee häävieraaaksi ja tekee ne temput? Oliko tää joku keino pihistää kuluissa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi oli tilattu tulppaaneja? Todella outoa!