Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihotautilääkärillä käyneet
10.04.2012 |
Kauanko teillä on mennyt siellä aikaa? Varasin itse ajan ko. lääkärille ja sanottiin että aikaa menee tunti. Nyt sitten olen vähän miettinyt että mahtaako se maksaa ihan maltaita..
Kommentit (6)
ja toisaalta 15 min kuulostaa vähän nopealta...ja kalliilta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eri asia mennä näyttämään yhtä ihottumaa tai näppylää kuin kartoittaa vaikka allergoita, ihosairauksia jne.
Kysyttiinkö edes, varataanko toimenpideaika? Aika eri asia, poistetaanko vaikka 20 syylää vai haetko reseptit acneen.
kehuivat vielä kaupungin parhaaksi lääkäriksi..
Hinta vähän mietityttää. Vakuutuskin on mutta en tiedä korvaako se?
Alue: Aihe vapaa
Julkisella ihotautilääkärillä meni se tunti, yksityisellä meni 15min ja maksoi 100e terveystalossa