Suuttuiko mies turhasta, vai sanoinko minä turhasta?
Meillä on mies, minä ja nejä lasta ja perheen läppärit eivät enää riittäneet minulle.
Ostin siis ihan oman läppärini, jonka tein mieleisekseni asetuksia ja kotisivua myöten.
Sovittiin jo silloin puolitoista vuotta sitten kun masiinan hankin, että tämä kone on minun ja yksin minun. Muilla kun on ollut omansa jo pitkään.
Tämä oman koneeni paikka on täällä olohuoneessa, koska itsekin täällä yleensä olen. Lasten koneet on huoneissaan ja miehen varsinaisessa tietokonehuoneessa.
TänäänKIN tuli sit tilanne, että mies tarvitsi jotain netistä ja mitään sanomatta otti koneeni ja avasi sen. Ollaan tästä puhuttu aiemminkin ja varmaan kahdennenkymmenennen kerran sanoin miehelle että hänellä on oma koneensa, tosin kauempana mutta kuitenkin. Jos annan miehen tulla koneelleni, niin koneella ovat kohta myös kaikku muksuni ja taaskaan mulla ei ole omaa konetta vaan odotan omaa vuoroani.
Mies suuttui. Lätkäisi läppärini luukun kiinni ja meni suuttuneena nukkumaan. En jaksanut edes selittää, tämä oli sovittu ja mieskin oli ymmärtänyt oman koneen tarpeeni, oli jopa valitsemassa konetta ja selittelemässä muksuille että tämä kone on nyt äidin ja siihen ei kosketa..
Ja kyllä, hölmö riita on, minunkin puoleltani. Kerro kuitenkin kumpi suuttui hölmömmin.
Kommentit (4)
Sinulla olisi esim. se miehen läppäri käytössä. Et olisi ilman konetta missään vaiheessa.
Ihan hölmö riita tosiaan. Toisaalta minä alkaisin jo jossain vaiheessa epäilemään että motä niin salaista siellä koneella on ettei sinne saa vahingossakaan mennä.
pikaisesti jotain katsoa. En mä sitä konetta niin mustasukkaisesti vahdi. Aika sairasta meininkiä teillä.
Älä ainakaan esillä vaan sellaisessa paikassa, että on vaivalloista kaivaa se esiin.
Voit myös laittaa sellaiset asetukset, että vain sinä saat sen omilla - ehdottomasti salaisilla, jotka sinulla yksin on tiedossasi - tunnuksilla käyttöön.
mutta jos toiselta lainataan niin kysytään lupa.