Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minusta Jani-Petteri oli eilen aivan ehdottomasti paras. =)
19.02.2012 |
"J-P ja mä kaupungilla taas illat rullaillaan..." ja se kartesiolainen "ajattelen siis olen" sketsi: "Mä olen yleensä aina yksin... "haittaks se?" johon Descartes: "Ei haittaa. Vitsi vitsi... tosi säälittävää!" Repesin.
Olenko outoine huumorintajuineni ihan yksin? Tajuaako Tero?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosi surku et JP putos.
Usko on aivan onneton. Akulla vaan on paljon faneja- ja Leena H aivan järkyttävä.
Meni maku koko ohjelmaan.
Täytyy miettiä jaksanko ees katsoa finaalin.