oireet tytön odotuksessa vs. pojan
eli tuleeko tyttöä odottaessa enemmän oireita ja aiemmin? nouseeko hormonitaso nopeammin? mitä kokemuksia teillä?
Kommentit (9)
plussaneet?itse tytöstä 7 v oviksesta. siihen päivään asti oli kirukka käytössä.
kokenuksia. saako tytön plussattua aiemmin kuin pojan?
en malttanut oottaa. :D Tosin oireet olivat koko raskauden "poikamaisia" mahan asennosta ja olosta lähtien. Siksi en oikein usko noihin tiettyihin oloihin, sykeuskomuksetkin vaihtelevat alueittain..
useimmat testit näyttää jo 10 pv oviksesta. itse testasin oviksen jo 7 vrk oviksesta. ovulaatiopäivään asti mulla oli kierukka. nyt olen alkanut testailla jo 6 pv oviksesta kerran päivässä.
en malttanut oottaa. :D Tosin oireet olivat koko raskauden "poikamaisia" mahan asennosta ja olosta lähtien. Siksi en oikein usko noihin tiettyihin oloihin, sykeuskomuksetkin vaihtelevat alueittain..
siis kiinnostaisi et alkaako pojasta kroppa tuottaa hcgtä myöhemmin?
useimmat testit näyttää jo 10 pv oviksesta. itse testasin oviksen jo 7 vrk oviksesta. ovulaatiopäivään asti mulla oli kierukka. nyt olen alkanut testailla jo 6 pv oviksesta kerran päivässä.en malttanut oottaa. :D Tosin oireet olivat koko raskauden "poikamaisia" mahan asennosta ja olosta lähtien. Siksi en oikein usko noihin tiettyihin oloihin, sykeuskomuksetkin vaihtelevat alueittain..
plussasin 7 pv oviksesta...
jonka tukkakin roikkui rasvaisena. Poikaa odottaessa olin hehkeä. Ja se oli alusta asti näin.
poika jylläs ja myllersi enemmän. Myös laattailin enemmän... Vatsa oli enemmän edessä kun tytön kanssa vatsa levis kauttaaltaan...