Lue keskustelun säännöt.
Miksi noi ihmiset laittaa mulle facebookissa
29.03.2012 |
jotain helkutin farmville pyyntöjä.? mä en ole koskaan sitä edes pelannut enkä tuu pelaan!! Perkele!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin minä olen tehnyt kaikille peleille. Ei häiritse enää.