Lue keskustelun säännöt.
Katsoitteko eilen Duudsonit? Oliko ne kaikki 12 lasta sen naisen omia?
Kommentit (5)
olis ollut paljon enemmän kuin 6. Oliko siellä sukulaislapsia vai katsoinko vaan niin väärin? Katsoin sitä vain hetken.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heistä on muuten ollut joskus valovuosia sitten juttu Vauvalehdessä :) Silloin niillä oli vasta neljä lasta.
Kiinnitittekö samaan huomiota?
Kun lapset siivosivat, missä oli isä..
lapsia oli 6. ja ei ollut uusperhe.