Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen "ongelma" koiran kanssa kauppakeskukseen, mielipiteitä?

Vierailija
07.04.2012 |

Eli meillä on eläinkauppa kauppakeskuksen ylimmässä kerroksessa.

Kauppakeskuksen ovillahan on kieltokyltit ettei koiria saa viedä sisälle.

Kerran piti ottaa koira mukaan, että saan valjaita eläinkaupassa sovitettua.

Eräs vanhempi nainen tuli heti möykkäämään kun odotimme hissiä, ettei koiria saa tänne tuoda.

Sanoin tietäväni asiasta ja selitin olevani menossa eläinkauppaan jossa kehotettiin ottamaan koira mukaan valjaiden sovitukseen.

Tämä alotti kauhean mekkalan, uhkasi hälyyttää vartiat ja lopulta kiskoi remmin kädestäni ja yritti raahata koiraani ulos.

Tempaisin remmin takaisin itselleni ja menin koirani kanssa hissiin.

Nyt mietin, kun pitäisi koiraa käyttää eläinkaupassa noin kuukauden välein kynsien leikkuussa.

Mitä mieltä itse olette, onko se kielto nyt noinn ehdoton? Sillä eläinkauppaan ei muuten pääse kuin ovista sisään, n10m hissille ja eläinkauppaan.

Huoh

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämäsi on noin vaikeaa sen kanssa.

Vierailija
2/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaan sillä naisella ja niillä ihmisillä jotka nipottavat ja tuijottavat kieltoja kirjaimellisesti.

Kyselin vain mielipiteitä, mitä itse tuumaisitte jos koira kiellosta huolimatta vilahtaa kauppakeskuksessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergikkoja häiritse ihan niin paljoa? Ja kyllä sinne eläinkauppaan se koiransa viedä, vaikka muutoin siellä kauppakeskuksessa ei saakaa koiran kanssa vaellella.

Vierailija
4/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten portaat ei tule kysymykseenkään.

Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on allergiaa mutta ei se oikeuttaisi tuollaiseen käytökseen mitä tuo nainen teki.

ap

Vierailija
5/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät edes tahdo ymmärtää, kakkonen osoitti sen oikein selkeästi!

Ja kyllä kauppakeskuksissa näkee opaskoiriakin. Allergikon ei ole pakko tukkia sen koiran viereen, se koira tuskin siellä kauppakeskuksessa on koko päivää.

Vierailija
6/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa on portaat ihan paloturvallisuudenkin vuoksi, mutta ne ei välttämättä ole ihan esillä. Itse ottaisin selvää näistä vaihtoehtoisista reiteistä, ja kulkisin sitä kautta, en haluaisi olla selittelemässä jokaiselle miksi minulla on koira mukana.

Opaskoirat nyt ei asiaan liity kyllä mitenkään...

Vierailija
7/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihnasta samaanlaisiin kuin ap:n koiraa. Näitä valopäitä kun mahtuu joka paikkaan.

Mutta tosiaan kyllä sinne pitäisi rappuset löytyä, jo senkin takia että sähköt menisi ja hissi ei toimisi. Jollakihan sieltä ylhäältä on pois tultava. Kysy eläinkaupasta tästä asiasta.

Mutta miksi et opettele leikkaamaan itse koirasi kynsiä?

Joka paikassa on portaat ihan paloturvallisuudenkin vuoksi, mutta ne ei välttämättä ole ihan esillä. Itse ottaisin selvää näistä vaihtoehtoisista reiteistä, ja kulkisin sitä kautta, en haluaisi olla selittelemässä jokaiselle miksi minulla on koira mukana.

Opaskoirat nyt ei asiaan liity kyllä mitenkään...

Vierailija
8/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnet, nyt vain tuli ikuinen tassuvamma jonka vuoksi kynsien leikkaus on todella tarkkaa ja pitkät karvat estävät näkyvyyttä.

En halua ottaa riskiä, että leikkaisin rikkiolevan kynnen väärin joten mieluummin käytän ammattilaisella.

Kyllä on kauppakeskuksessa ns paloportaatkin, jotka on aivan toisella puolella kuin eläinkauppa.

Näin ollen koira kulkisi koko kauppakeskuksen läpi, nyt hissillä pääsee suoraan ovelta ovelle.

Ääh on tämäkin ongelma :)

ap

Vierailija
9/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viet sen sinne kauppaa ja tulette pois, joko hissillä tai portailla. Kenelläkään ei ole nokankoputtamista siihen. Noita hönöjä ihmisiä on kyllä kaikkialla, mutta niille voi sanoa ihan asiallisesti, että saatte mennä vapaasti.

Vierailija
10/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti koiran sa viedä eläinkauppaan jos niin sanovat. JOs kielto olisi niin ehdoton niin varmasti kyseistä kauppaa ei siellä edes olisi.

Tietysti jos hississä on muuta porukkaa, tulee kohteliasti kysyä sopiiko mennä, onko allergikkoja tmv ja tarvittaessa odottaa uutta hissiä :)

Kielloissahan kyse on lähinnä siitä ettei koiraa viedä tavallisiin kauppoihin shoppailemaan mukaan jne..

VArmasti tuollaisesta on jäänyt paskanmaku suuhun, mutta valiettavasti kaikki ei vain ymmärrä. Muista pitää puolesi ja ärähää takaisin tarvitaessa, tuollaista käytöstä ei kenenkään tarvitse sietää!.

Vierailija
11/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku menee joskus koiran kanssa johonkin niin heti tulee sanomista.

Meilläkin käydään trimmissä eläinkaupassa mutta se on pienessä liikekeskuksessa,katutasossa ja saadaan viedä takaovesta. sanoisin että huono paikka tuolaiselle palvelulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä