Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jos otan pienen vipin 400€ enkä kerro miehelle, itse maksan teenkö väärin?
Kommentit (5)
mun siskokin otti eikä hän huomannut että hänellä oli uudet pusuhuulet.. ei varmaan huomaa munkaan huulien muuttuneen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Botox kuulostaa dorkalta, mutta mitään äijien lupia en kyllä kävisi kyselemään. En ole 4v.
Sinä et tarvitse kumpaankaan asiaan miehesi lupaa. Mutta lainanotosta kertomatta jättäminen on pettämistä.
5
Alue: Aihe vapaa
Lisäksi noilla tilanteilla on taipumus paisua.