Lue keskustelun säännöt.
Ovulaatiosta
14.04.2012 |
testailin clearbluen ovistesteillä ja tänään vihdoin näyttä hymynaamaa. Omituista kyllä, mulla on vakio 29 pv kierto ja nyt menossa jo kierron 20 pv. Mistä moinen heitto, sillä eikös ovulaatio pitäis olla noin 12-14 pv ennen kk alkua?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla