G: Käytätkö samaa shampoota kuin miehesi?
Itse käytän, merkkinä joko Linna tai Erittäin hieno suomalainen. Tukkani on pitkä.
Kommentit (3)
merkkinä Dove ja sitä tumman sinistä..kuiville, karheille hiuksille..miehellä ja mulla aika samanlainen hiuslaatu (paksu, karhea ja kihartuva), tosin mulla pitkä ja miehellä lyhyt tukka..mut ei kuitenkaan niin sänki, ettei pääsisi kivasti taipumaan ja kihartumaan, söpö :) ja samaa suihkusaippuaaki käytetään. ja jonkin verran rasvoja..kummatki aika kuivaihoisia, niin apteekin perusvoiteet käytössä ja 1,5v pojalla kans.
Eli ei shampoota ollenkaan, oliiviöjysaippualla (castille-saippua) pestään molemmat sekä kroppa että hiukset. Minulla on puolipitkä, värjätty tukka, enkä tarvitse edes hoitoaineita.
Erittäin hienoa täälläkin käyttää pitkätukkainen.