Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori homo kuoli raa'an väkivallan jälkeen.

Vierailija
28.03.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/nuori-homo-kuoli-raaan-vakivallan-ja…



Järkyttävää. Olisivat hakanneet jonkin sellaisen, joka sen olisi ansainnut, vaikkapa pedofiilin.

Kommentit (13)

Vierailija
2/13 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perheenisä potkitaan koomaan, se ei järkytä. Vain homoilla on ihmisoikeuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perheenisä potkitaan koomaan, se ei järkytä. Vain homoilla on ihmisoikeuksia

Oliko se homo sitten tai oletko sinä homo? Ja miten niin sinusta vain homoilla on ihmisoikeuksia??

Tietysti järkyttää, mutta tämä keskustelu ei ole siitä, mikä järkyttää kutakin. Pitäisikö puhua joidenkin hämähäkkipelostakin tai Finnairin bonuksista tämän otsikon alla??

Vierailija
4/13 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan erittäin homofobiset miehet ovat yleensä tiukasti kaapissa olevia homoja. Mahtoivatkohan myös raiskata tuon miehen?

Mietin itsekin tuota asiaa tänään. Homofobia onkin juuri sitä, että pelkää omaa seksuaalisuuttaan ja siinä olevaa homoustaipumuksia. Siis pelkää omaa homouttaan, ehkä jopa näkee sellaisia unia muista miehistä. Seksuaalisuudestaan varmat ihmiset eivät välitä siitä, mitä muut tekevät tai ovat, jos niistä tekemisistä ei ole haittaa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisteja kummankin rikoksen tekijät. Vai luuleeko joku, että kaikki esineillä raiskaajat olisivat homoja?

Vierailija
8/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluja maailma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en olisi suonut homolle tuollaista kohtelua.vaan mieluummin juuri esim. pedofiilille.ja vielä niin, että olisi jäänyt henkiin kitumaan.

Vierailija
10/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairas yksilö saattaa yksinään tehdä hirvittäviä tekoja, mutta miten löytyy neljä ihmistä, jotka ovat kaikki yhtä sekopäitä? Eli kukaan ei sano muille, että nyt pitäisi pojat lopettaa, äiti ei tykkäisi jos tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppujen lopuksihan homous ja pedofilia ovat melkein sama asia. Ainakin kaikki minun tuntemani homomiehet (noin 25-60 vuotiaita) himoitsevat nuoria, jopa alaikäisiä (16-18v) poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan erittäin homofobiset miehet ovat yleensä tiukasti kaapissa olevia homoja. Mahtoivatkohan myös raiskata tuon miehen?