Kelpaako oikeasti yksinhuoltajaäiti kellekään?
Onko niitä järkeviä miehiä,hyvätapasia sellasia enää olemassa?
Kommentit (4)
vastaus sinulle, kelpaa! Ja on.
Omakohtainen kokemus, olin 2 lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni.
Tsemppiä.
ja ehkä jonain päivänä tapaan sen miehen joka on hyvä.eteen on vaan väkisin meinannut tulla miehiä,joilla ei ole mitään moraalia,alkoholiongelmia jne.
olen köyhä äiti, mutta ehkä jonain päivänä oman tasoiseni löytyy jolla rankkoja elämänkokemuksia takana.Niistä selvinnyt. Tuntuu vaan siltä,että olen sitä pohjasakkaa,arvoton.:( ja täällä pienellä paikkakunnalla kaikki on niin sisäsiittoista että ihan kuvottaa!
nykyisen mieheni 9 vuotta sitten. Oman osuuteni olin niistä idiooteista ja kusipäistä (mm. lapseni bioisä) ehtinyt jo käydä läpi, enkä aluksi meinannut uskoakaan, että on olemassa niin hyviä miehiä kuin nykyiseni.
Hyvin tunnuin kuitenkin hänelle kelpaavan ja samoin lapseni, jonka olemmekin kasvattaneet yhdessä. Hyvin kelpaamme vielä tänäkin päivänä, ja kaveripiirissä ihan ihastellaan meidän onnellista ja hyvin toimivaa perhe-elämäämme ja väljähtämätöntä parisuhdettamme...
Mies on kaikin puolin ihana ja kotimme on täynnä rakkautta ja iloa!
Mies on kaikkea sitä mitä en uskonut kohdalleni voivan koskaan osua, nuoruuden hölmöilyjen jälkeen.
Ja naapurista löytyi:)