Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako oikeasti yksinhuoltajaäiti kellekään?

Vierailija
14.04.2012 |

Onko niitä järkeviä miehiä,hyvätapasia sellasia enää olemassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaikkea sitä mitä en uskonut kohdalleni voivan koskaan osua, nuoruuden hölmöilyjen jälkeen.



Ja naapurista löytyi:)

Vierailija
2/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus sinulle, kelpaa! Ja on.



Omakohtainen kokemus, olin 2 lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni.



Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä jonain päivänä tapaan sen miehen joka on hyvä.eteen on vaan väkisin meinannut tulla miehiä,joilla ei ole mitään moraalia,alkoholiongelmia jne.

olen köyhä äiti, mutta ehkä jonain päivänä oman tasoiseni löytyy jolla rankkoja elämänkokemuksia takana.Niistä selvinnyt. Tuntuu vaan siltä,että olen sitä pohjasakkaa,arvoton.:( ja täällä pienellä paikkakunnalla kaikki on niin sisäsiittoista että ihan kuvottaa!

Vierailija
4/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni 9 vuotta sitten. Oman osuuteni olin niistä idiooteista ja kusipäistä (mm. lapseni bioisä) ehtinyt jo käydä läpi, enkä aluksi meinannut uskoakaan, että on olemassa niin hyviä miehiä kuin nykyiseni.



Hyvin tunnuin kuitenkin hänelle kelpaavan ja samoin lapseni, jonka olemmekin kasvattaneet yhdessä. Hyvin kelpaamme vielä tänäkin päivänä, ja kaveripiirissä ihan ihastellaan meidän onnellista ja hyvin toimivaa perhe-elämäämme ja väljähtämätöntä parisuhdettamme...

Mies on kaikin puolin ihana ja kotimme on täynnä rakkautta ja iloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme