Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Klamydia pissanäytteestä
28.03.2012 |
On hieman nolo kysymys, mutta jos joku osaisi vastata.
Klamydia-testausta varten otetusta pissanäytteestä sanottiin että "ensi tipoista asti". Minä kun lirautin hutiksi ekat tipat, onkohan testi nyt pätevä? Tuntui mukamas sen verran nololta etten osannut tähdätä purkkiin, etten kehdannut tuolloin ottaa uutta vuoronumeroa ja käydä heti kysymässä. Testin tuloksen taas saan sähköpostilla.
Tietääkö kukaan, kuinka merkityksellistä on tosiaan saada näyte ihan alusta asti?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa