Työhakemus
Olen 42-vuotias nainen. Minulla on monia taitoja, joista kerron lisää myöhemmin. Kieliä en osaa, mutta mihinkäs niitä nyt tarvitaan, suomenkieltä sentään osaan ja olen erittäin ansioitunut lukuisissa muissa asioissa. Uraa olen kartuttanut lukuisilla kotitöillä, mm. tiskienpesu on yksi bravuureistani! Olen hyvin pitkäjänteinen ja suoritan aina tehtävät huolellisesti loppuun asti. Tavoitteellisuutta minulta ei myöskään puutu, seuraava tavoitteeni on aloittaa wc-peseminen ilman hanskoja. Se kuulemma kasvattaa luonnetta.
Omaan terveelliset elämäntavat, en edes juo kuin joka kolmas päivä! Tupakkaa poltan vain kännissä! Sauhuttelin vielä vuosia sitten 2 askia päivässä, mutta nyt olen vähentänyt ja samoin ryyppäämistäkin, viime vuosi oli aika paha. Harrastan paljon liikuntaa, usein nukuttuani koko päivän tulee kiire hakemaan bisseä että ihan hiki ehtii tulla kun kauppaan juoksen! Myös petipaini kuuluu lempiharrastuksiini (työnantajalle olen tavannut aina antaa -25%).
Kokemusta löytyy myös viljely-bisneksen parista! Jo 10 satoa olen niittänyt hamppua omalta farmiltani. Työnantajalle -25% alennusta. Tietokoneen käyttäjänä olen varsin pro, mutta ikävä kyllä ulosottomies vei vähän elektroniikkaa joten tämän hakemuksen nyt ikävä kyllä jouduin kirjoittamaan baarikuitin takapuolelle. Pahoittelen sitä ja toivottavasti uskot, että olen hyvä työntekijä.