Lue keskustelun säännöt.
Tunnetko kotiseuturakkautta ja/tai -ylpeyttä?
28.03.2012 |
Ja onko kotiseutusi se, missä nyt asut, vai joku muu?
Ap tuntee kyllä molempia, Turun seudulla asun ja olen aina asunut.
Kommentit (4)
Tunnen kotiseuturakkautta ja asun Tampereella.
Lapsuuden kotikaupunkiani tosin inhoan, se on eräs pikkukaupunki Uudellamaalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kasvanut Etelä-Suomessa, nyt jo pitkään ulkomailla. Olen vain suomalainen, mutten mitenkään isänmaallinen.
Mutta kai se on tämä missä asun, olenhan ollut täällä jo parikymmentä vuotta.
Ei, en tunne. Kiintymystä ehkä.
Asuin lapsuuteni kyllä erittäin kauniilla paikalla Keski-Suomessa. En haikaile sinne. Olen viihtynyt kaikissa paikoissa, joissa olen asunut.