Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset epäilevät minun olevan raskaana. Kyselevät ja vihjailevat jatkuvasti. No empä ole :(

Vierailija
16.02.2012 |

Raskautta on toivottu jo vuosi, alkuraskauden keskenmenon jälkeen.



Seksiä on sattuneista syistä vähän, ja siinä luultavasti syy tärppäämättömyyteen.



Kuulin juuri juorun jonka mukaan olisin raskaana. No enpä ole. Saavat odottaa mahan kasvamista...



Työkaverit kyselevät koko ajan, ja vihjailevat työtilanteen olevan huono, (yt-neuvottelutkin käyty vasta viime kussa) joten minun kannattaisi jäädä äippälomille mahdollisimman pian, se helpottaisi myös muiden työntekoa.



Kyllähän sitä raskautta on yritetty, mutta eipä tule tulosta.



Oma ikäki ahdistaa, koska olen jo "vanha" lapsenhankintaan.



Ajatukset kiertää vaan kehää saman asian ympärillä, jospa meille ei koskaan tule lasta :(



Mikä avuksi? Miten keskittyä muihin asioihin elämässä?



Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit lapset nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia hankit lapset nuorempana.

Olen nyt 30 v. enkä ole aiemmin uskaltanut hankkia lapsia pahan synnytyspelon vuoksi.

Ap

Vierailija
4/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on liian vähän. Kierron puolessa välissä "joka toinen päivä" -menetelmä käyttöön. Ovistikusta voisi myös olla apua.

Vierailija
5/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lapsi yleensä tulee.

Vierailija
6/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vihjailee, että olet raskaana ala puhua jotain tyylillä "vois käydä ostamassa viikonlopun kunniaksi punkkupullon" niin luulisi ymmärtävän ettet ole raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vihjailee, että olet raskaana ala puhua jotain tyylillä "vois käydä ostamassa viikonlopun kunniaksi punkkupullon" niin luulisi ymmärtävän ettet ole raskaana.

Minun alkoholinkäyttöäni seurataan työyhteisössä hyvin tarkkaan.

Jos joskus sattuisin tulemaan raskaaksi, ja joutuisin menemään työpaikan kekkereille, raskautta olisi mahdotonta pitää salassa, paitsi tietenkin siinä tapauksessa jos joisin minulle tarjottua alkoholia raskaudesta huolimatta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi