Lue keskustelun säännöt.
Kuinka vaikeaa on saada yksinhuoltajuus?
06.04.2012 |
Lapsi (4 vuotias) asuu virallisesti minun luonani mutta tapaa isäänsä melko usein. Meillä on yhteishuoltajuus tällä hetkellä. Olen kuullut että olisi noin vuoden prosessi ja erittäin vaikea ja ikävä kaikkien kannalta jos lähtee käräjille? Mutta mitäpä sitä ei tekisi lapsensa takia kun tietää että isä ei ole täysin "kunnossa". Harmittaa ihan kauheasti kun suostuin tuohon yhteishuoltoon. Toisaalta pelkäsin ja toisaalta elättelin toiveita että asiat lähtisivät isän kanssa parempaan suuntaan. Mutta näin ei valitettavasti käynyt :( Kokemuksia, ajatuksia, mitä vain. Kiitos.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla