Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko pätkiskakun tehdä perjantaina jo lauantaiksi?
28.03.2012 |
http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivo…
ja tossa lukee 200g suklaata koristeeksi niin kelpaako pätkikset myös koristeluun,mulla kun 2kg laatikko pätkiksiä :DD
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen voi koristella ihan just niinku haluaa. kovettuu jääkaapisssa tosi paljon,hyvissä ajoin huoneenlämpöön ennen tarjoamista. Mikrossa pikaisesti pyöräytys jos kauan on ollut kylmässä niin jopas on taas mehevää:)
Alue: Aihe vapaa
2kg pätkiksiä, lähetä mulle!!