Lue keskustelun säännöt.
Nuukuuden huippu
25.08.2006 |
Syön yli kuukauden vanhaa sulatejuustoa (cheddar) kun se maistuu vielä ihan hyvälle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänSyön yli kuukauden vanhaa sulatejuustoa (cheddar) kun se maistuu vielä ihan hyvälle.
kattilasta. Minusta se on jo aika " nuukaa" , ryynit ja maito kun ei niin kovin kalliita ole.