Lue keskustelun säännöt.
Onko 1 veen kanssa järkevää lähteä kylpylään? onko kukaan ollut?
06.09.2006 |
mitenköhän kannattais varautua? Nokialle oltas menossa..
Oisko siitä pitänyt ilmottaa varatessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on tosin käynyt vauvauinnissa 3kk:sta lähtien