Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko tämä nyt vesirokkoa??
06.09.2006 |
Taaperolla oli korkea kuume pari päivää ja tänään vaikutti aamulla jo terveemmältä ja oli päivähoidossakin. Mutta nyt illalla huomasin iholla punaisia pikku näppylöitä. Ja minusta tuntuu että ne lisääntyi entisestään illan aikana. Niitä oli jaloissa, pepussa ja selässä...
Te joilla lapsi on sairastanut vesirokon, miten teidän lapsilla rokko oireili?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
voi olla joku muukin rokko, esim. vauvarokko on sellainen että ensiksi tulee korkea kuume ja sitten vasta näppylät. kokeile googlettaa vaikka " vesirokko" " vauvarokko" , itse päädyin aikoinaan hyville sivuille jossa oli kuvia noista eri rokkojen aiheuttamista ihottumista.