joskus aikoinaan maksuosoituksen tietylle kirpparille lastensänkyyn. ennen vauvansyntymää 170e tarvikeavustusta (sai käyttää mihin halusi, minä käytin vaunuihin ja maksoin loput itse). sukuloimismatkan toiselle puolelle suomea junalla (eli lipun hinta, majoitusta ei tietenkään), ei käteisellä vaan maksusitoumus. eräänä jouluna joulupuukeräyksen kautta meidän lapset sai sen joulun ainoat joululahjansa, kiitos niille jotka siihen osallistuu!!
joskus aikoinaan maksuosoituksen tietylle kirpparille lastensänkyyn. ennen vauvansyntymää 170e tarvikeavustusta (sai käyttää mihin halusi, minä käytin vaunuihin ja maksoin loput itse). sukuloimismatkan toiselle puolelle suomea junalla (eli lipun hinta, majoitusta ei tietenkään), ei käteisellä vaan maksusitoumus. eräänä jouluna joulupuukeräyksen kautta meidän lapset sai sen joulun ainoat joululahjansa, kiitos niille jotka siihen osallistuu!!