Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia jos isä ja äiti asuvat 100 km päässä toisistaan
Kommentit (3)
Mulla ei todellakaan tule olemaan varaa asua tällä alueella erottuani :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin on normaalia. Jos eivät ole eronneet, niin sitten on epänormaalia.
100 km matka ei ole mikään pitkä matka. Pikkulapsia ei toki voi laittaa kulkemaan sitä yksin esim. bussilla tai junalla, mutta matka on lyhyt autollakin tehtäväksi.
Joka toinen vkl ei ole paha. Ainakin meidän perheessä ollaan kerran pari kuukaudessa viikonloppu pois kotoa.