Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USAssa ehkä maan mittavin lapsipornolöytö = ????

Vierailija
03.12.2011 |

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/usassa-ehka-maan-historian-mittavin-…



Kertokaa nyt jotain miehestä ja tilanteesta. Eihän tuosta tiedä, vaikka olisi yksinäinen susi, jonka tarkoituksena on taistella tuota pornoa vastaan ja sen vuoksi kerännyt materiaalia. Tällaisesta mahdollisuudesta ei taaskaan mainita mitään vaan saa sen kuvan, että poliisi on taas oikealla asialla. Jospa sitä paskaa on poliisinkin organisaatiossa ja tietysti he sitten vievät tämmöiseltä materiaalin valtavalta kerääjältä kaiken materiaalin...



Tämä kaikki uutisointi oikeustapauksista ja poliisin toimiin liittyvistä jutuista on niin omituista!



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pari kiloa herskaa siivouskomerossa koska halusin siepata sen pois katukaupasta vahingoittamasta narkkeja.

Vierailija
2/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä, niin olin täysin tietämätön jostain pedofiiliasta. Ei tullu mieleenkään jos joku tuntematon tuli sanomaan, että onpa sulla suloset lapset, että siinä olis voinu olla jotain epäilyttävää.



Nykyään tää homma on aivan räjähtäny käsiin. Tuntuu, et jokaista pitäis epäillä, joka katselee pikkulapsia pidempään, haluaa ottaa kuvia tai ihastelee lapsia.



Kait tätä on ollu aina, mut nykyaikana vasta alettu informoida suuremmalla mittakaavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä, niin olin täysin tietämätön jostain pedofiiliasta. Ei tullu mieleenkään jos joku tuntematon tuli sanomaan, että onpa sulla suloset lapset, että siinä olis voinu olla jotain epäilyttävää.

Nykyään tää homma on aivan räjähtäny käsiin. Tuntuu, et jokaista pitäis epäillä, joka katselee pikkulapsia pidempään, haluaa ottaa kuvia tai ihastelee lapsia.

Kait tätä on ollu aina, mut nykyaikana vasta alettu informoida suuremmalla mittakaavalla.

...ja nyt kun on oma lapsi, niin en kyllä oletusarvoisesti epäile mitään erityistä jos joku katselee pikkulapsia pidempään tai ihastelee lapsia. Päinvastoin ymmärrän sen entistä paremmin. Jos joku ohikulkija pyytäisi muuten vain että saako ottaa lapsestani kuvan, niin saattaisin ihmetellä että mitä varten ja millainen kuva, mutta en silti ensimmäiseksi epäilisi kuvaajaa pedofiiliksi.

Lasten vahingoittaminen on järkyttävä asia, mutta en usko että kaikki lapset ovat yhtäläisesti mahdollisia uhreja. Ihan samalla lailla aikoinaan minulle on neuvottu ettei saa ottaa karkkia vierailta, ei saa mennä vieraiden kyytiin jne. Äiti vielä neuvoi, että jos kaupungilla tuntuu että joku seuraa vaikka, niin pitää mennä kysymään joltakin lastenvaunuja työntävältä naiselta että saanko kävellä hänen kanssaan. En tiedä oliko hyvä neuvo, ei tarvinnut ikinä käytännössä toteuttaa. Lasten kidnappaus on Suomessa harvinaista, ja silloinkin yleensä kyseessä on joku huoltajuuskiista tms. ongelma. En usko että minun lapseni on kovin suuressa riskissä joutua seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Sanotaan vaikka että auto-onnettomuus olisi paljon todennäköisempi uhka, enkä sitäkään silti jatkuvasti pelkää.

Maailmalla ja varmaan Suomessakin elää loputtomasti lapsia niin surkeissa oloissa, että ovat täysin suojattomia kaikenlaiselle hyväksikäytölle.

Totta kai hyväksikäytön mahdollisuus täytyy pitää mielessä jollain tasolla aina, mutta ei sitä koko ajan ole syytä pelätä kohtaavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme