Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osaako lapsesi käyttää ruokapöydässä ottimia?
20.10.2011 |
HopLop-synttäriketjun kommenteista huvittuneena haluaisin tietää kuinka tavatonta on lapsiperheissä käyttää ottimia ruokaillessa. Leikkeleet, juustot, vihannessiivut ym. Otatteko käsin vai ottimilla? Ymmärtääkö lapsenne käyttää moisia, jos vierailla on sellaiset pöytään katettu? Itsestäänselvyys meillä ja luulin, että monella muullakin...
Kommentit (3)
Eikös kädet ole myöskin ottimet, eli osaa kyllä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tänään oli kotona syömässä ja sylkäisi lautaselle. Ikää 25v ja syyslomalla koulusta, siis opena on. Kävimme sitten keskustelun että onko noin sopivaa tehdä.
Alue: Aihe vapaa
Ottimia, kakkulapiota, leikkelehaarukoita, pihtejä. Mitä nyt ikinö tarkoitatatkaan.