Lue keskustelun säännöt.
Viistoreunainen laminaatti
24.07.2011 |
Onko jollain kokemuksia viistoreunaisesta laminaatista eteisessä/keittiössä/oleskelutiloissa?
Miten sopii lapsiperheeseen? Siivous?
Esimerkkinä Karitma Mammut.
Kommentit (3)
meneekö vesi niihin "koloihin", esim kettiössä jos maito kaatuu. Onko helppo siivota ja pitää puhtaana? Onko jollain kokemuksia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lattian käyttöluokka näytti olevan 33, joten se soveltuu jopa julkisiin tiloihin. Sen pitäisi olla erittäin kestävä ja helppohoitoinen. Hintaa tosin on varmaan melkoisesti.