Lue keskustelun säännöt.
Helteitä taas tulossa, en jaksiaisi niitä enää yhtään
Kommentit (2)
Helteistä saadaan NAUTTIA. Eikö toimittajien päähän juolahda, että kaikki eivät suinkaan nauti helteestä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt sai huutaa =)